„Podle našich informací jsou klienti boskovické cestovní kanceláře Majestic Travel, kteří v sobotu přicestovali do chorvatského střediska Podaca, v naprostém pořádku. Užívají si pobytu a koupání v nadprůměrně teplém moři," uvedl Bednář s tím, že po nedorozumění ohledně výdeje zavazadel se cestující ke všem svým věcem po příjezdu již dostali.

Podle Bednáře využívá čtyřicet turistů kromě ubytování i ostatní služby, které si u boskovické cestovky zaplatili. „Mají zajištěny všechny objednané služby, zejména stravování, jezdí také na výlety po okolí. Delegát zájezdu nás a turisty ubezpečil, že cestu zpět z Podaci mají cestující zajištěnou," doplnil Bednář  s tím, že cestující čtrnáctého července odveze Autodoprava Němec z Letovic. „S panem Hýblem mám dobré zkušenosti, s paní Pálovou ne. Dluží mi statisíce. Pan Hýbl se mi zaručil, že mi cestu zaplatí. Turisty z Podaci odvezu," řekl spolumajitel autodopravy Antonín Němec.

Do problémů se turisté dostali podle TV Nova po příjezdu do Podaci, kdy jim posádka autobusu odmítla vydat zavazadla s tím, že majitelka Majestic Travel Zuzana Pálová dluží dopravci za cestu. Řidiči chtěli všechny peníze hned i proto, že se dozvěděli o dalších dluzích cestovky. A zavazadla cestujících si vzali jako rukojmí. Delegát zájezdu Hýbl podle televize spor na místě urovnal. Zaplatil dopravu i ubytování. „Turisté se tu nervují, zda se dostanou zpět domů, ale já jsem se zaručil. Odvoz pro ně zpátky už mám zajištěný," řekl po telefonu TV Nova  Hýbl.

Majitelka boskovické cestovní kanceláře Zuzana Pálová s redakcí Blanenského deníku Rovnosti nekomunikuje. Nezvedá telefony. Na internetových stránkách cestovky se však objevila tato zpráva: „V nejbližší době uveřejníme oficiální prohlášení, které chceme nejprve řádně zkonzultovat s právníky. V první řadě chceme všem sdělit, že klienti jsou řádně ubytovaní v Podace, jak bylo ve smlouvách. Problém vznikl na straně dopravce, jehož přístup byl hrubě neprofesionální a nastal již při odjezdu z ČR. TV Nova odvysílala neověřené a neúplné informace."

Zároveň však bude muset majitelka Majestic Travel řešit daleko větší problémy. Má velké dluhy, na které poukazuje řada jejích věřitelů. S největší pravděpodobností také přijde o živnostenské oprávnění pro podnikání v cestovním ruchu. Její cestovní kancelář totiž není pojištěná proti úpadku. I když to podnikateli, který chce provozovat cestovní kancelář, ukládá zákon.

Pálová přesto dál nabízí zájezdy. „Dozvěděli jsme se, že CK Majestic Travel není pojištěná proti úpadku a paní Pálová pravděpodobně podnikala neoprávněně. Na živnostenský úřad do Boskovic posíláme návrh na okamžité zrušení živnostenského oprávnění Zuzany Pálové na provozování cestovní kanceláře," řekla mluvčí ministerstva pro místní rozvoj Jana Jabůrková. Ministerstvo pro místní rozvoj také zvažuje, že na Pálovou podá trestní oznámení.

Trestní oznámení na Zuzanu Pálovou už včera podala pojištovna Generali. U té měla Pálová pojištění a depozitum zaplatit, ale neudělala to.
V případě, že cestovka Majestic Travel zkrachuje, mají její klienti smůlu. Pojišťovna ani asistenční služby se o ně kvůli chybějícímu pojištění nepostarají.