Agendu ohledně dokladů nebo registrace vozidel vyřídí zájemci i v úterý a pátek. Na tyto dny se však musí objednat v rezervačním systému na webu města. „Týká se to vyřízení občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, evidence obyvatel a ohlašovny, ověřování podpisů a listin, řidičských průkazů či registru vozidel,“ upřesnil tajemník městského úřadu Josef Kupčík.

Dodal, že úřad bude v těchto dnech uzavřený. Pověřený pracovník však bude do budovy vpouštět osoby, které doloží, že jsou objednané v rezervačním systému. Ve vestibulech budov město zajistí dezinfekční prostředky na ruce. „Abychom zamezili tomu, že se lidé na úřadě seskupí ve vyšších počtech, bude mít každý na vyřízení záležitosti rezervovanou půlhodinu. U oddělení dopravně správních agend to pak bude hodina,“ informoval vedoucí blanenského odboru vnitřních věcí Radek Gajdošík.

Informační kancelář Blanka zůstává pro veřejnost stále zavřená. Pracovníci jsou však dostupní na telefonech a přes elektronickou poštu. Poradna pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy bude mít otevřeno v původních hodinách v pondělí a ve středu.