Svůj nový přípravek hodlá letos na brněnských vánočních veletrzích poprvé představit veřejnosti.

„Jedná se o efektní skleněnou nádobu, ve které je sušená voda. K tomu, aby ji lidé mohli použít, budou potřebovat požadované množství čisté vody. Tu potom s naším koncentrátem promíchají. Čím kvalitnější vodu použijí, tím lahodnější nápoj získají,“ popsal třiačtyřicetiletý obchodník.

Podle něj pak výsledný přípravek může působit protistresově a je vhodný ke každodennímu používání. „Záleží vždy na rozpoložení jedince, který si bude nápoj připravovat,“ vysvětlil.

Aquastrong se rozhodl dát do oběhu zejména kvůli blížícím se vánočním svátkům. „Všiml jsem si, že o nejen o Vánocích se začínají obchody plnit stále nesmyslnějšími věcmi, které většinou nejsou nejlevnější. Chci tedy proto vyzkoušet, jestli by lidé přijali i mou sušenou vodu,“ řekl Roman Krejčíř.

Ten také doplnil, že uvedení výrobku na trh má i další důvody. „Jeden z hlavních efektů prodeje sušené vody je zjednodušení terorie relativity. Jedni zákazníci mají pocit, že si odnášejí koncentrát sušené vody. A ti druzí vědí, že si domů nesou prázdné láhve. Všichni mají relativně pravdu,“ upřesnil se smíchem. Dalším efektem je podle něj i uklidnění veřejnosti. „Ze médii se na lidi valí katastrofické scénáře o ubývajících zásobách pitné vody. Komu bude stát ve skříni láhev sušené vody, může být klidný. V době krize totiž i pouhá iluze železné zásoby životadárné tekutiny může přijít vhod,“ dodal.

Kvůli jeho koncentrátu si zakoupil dvanáct set skleněných lahví. „Menší chci prodávat za padesát korun, větší okolo stokoruny. Zatím ještě vůbec nemám představu, jak budou lidé reagovat. Ale už ted mohu říct, že můj nový přípravek nenechává nikoho chladným. Doufám, že Cimrman by měl ze mě radost,“ uvedl s tím, že se nejedná o jeho první podobnou akci.

Dříve totiž společně s přáteli objížděli větší města s myším rodeem. „Našli jsme na půdě staré dřevěné kolo se třeceti dírami. Do kola jsme pak vpustili myš a lidé sázeli, do které z děr vleze,“ zavzpomínal Krejčíř.