Podívejte se, jak se změnilo například nádraží v Adamově na Blanensku, kde zmizely staré nádraží budovy, přibyla masivní lávka pro pěší s výtahy a nová nástupiště. Velkou změnu za sebou mají také tunely na zmíněné trase a stanice v Babicích a Bílovicích nad Svitavou. Tam přibyl podchod. Novými dominantami trati v údolí řeky Svitavy jsou také železniční mosty právě u Adamova.

Nadšenec soudobé i historické železnice Martin Bezdiček z Blanska rok fotografoval modernizaci tratě mezi Brnem a Blanskem.
Fotil opravu koridoru u Blanska: Stavaři ani nemuseli na kontrolní dny, směje se

Celou rekonstrukci průběžně zaznamenával a fotografie redakci poskytl nadšenec železnice Martin Bezdíček z Blanska. „V místech rekonstrukce jsem se pohyboval hlavně o víkendech, kdy se na části úseků nepracovalo. Případně jsem se domlouval se stavaři. Pokud to nešlo jinak, tak jsem fotografoval z dálky,“ popsal práci v terénu před časem muž.

Zdroj: Youtube