„Návštěvníkům jižní Moravy zajistí dokonalý mix zážitků, poznávání a odpočinku. Cílem je jednak motivace k návštěvě mimo hlavní sezónu a také prodloužení pobytu, který je u nás jeden z nejkratších v České republice,“ uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.

Dojde tak k propojení regionálních turistických cílů. „To je samo o sobě skvělým nápadem. A bylo to také hlavním důvodem, proč jsme se zapojili i my,“ komentoval marketingový manažer Aqualandu Moravia Tomáš Svoboda.

Jihomoravský kraj je sice nejnavštěvovanější po Praze, lidé v něm ale tráví nejméně času. „Chceme podpořit turisty, aby u nás zůstali o něco déle. Jižní Morava se nedá jenom proletět. Abyste ji opravdu poznali, musíte si na to udělat čas. Právě v těch méně objevených částech kraje najdete často ty nejautentičtější zážitky. Každá noc strávená navíc přitom pomůže lidem, kteří v těch nejkrásnějších místech žijí a pracují,“ prohlásil hejtman kraje Jan Grolich.

Stále přidávají nové partnery

Výhody MojaKarty využijí turisté od dubna. „V tuto chvíli máme vyladěný systém a pokračujeme v přidávání nových partnerů. Ti u nás mají dveře otevřené. Stačí se přihlásit přes webový formulář. Druhou možností je oslovit oblastní destinační managementy v jednotlivých turistických oblastech a navázat spolupráci tam,“ doplnila Halka Horká z Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava, která je za fungování karty zodpovědná.

MojaKarta je kompletně virtuální. Návštěvníci mířící na jižní Moravu si ji založí prostřednictvím registrace na webových stránkách. Poté, co jim kartu ubytovatel ze smluvních ubytovacích zařízení aktivuje při check-in, mohou okamžitě uplatňovat výhody prostřednictvím QR kódu v mobilním telefonu.

Ilustrační.
Futsalisté Amoru se rozloučí se sezonou doma. Věří, že záchranou druhé ligy

Veškeré informace k fungování karty či seznam výhod u zapojených partnerů jsou k dispozici na stránkách www.mojakarta.cz.