Nové jednotky nahradí až půlstoletí staré soupravy tažené lokomotivou, SNCF je objednaly na základě dohody mezi francouzskou vládou a regionem Centre-Val de Loire o převzetí tří linek dálkových vlaků kategorie TET. Smlouva na 32 vlaků má hodnotu 375 milionů eur (9,58 miliardy korun). Žluto-šedé soupravy budou jezdit pod názvem Rémi Express.

Podobně jako další vlaky od Bombardieru pro francouzské železnice mají výrazně českou stopu: svařování celé karoserie probíhalo v závodě Bombardier Transportation v České Lípě. První karoserie odjela z českolipského závodu na začátku roku 2018, výroba poběží do roku 2022.

Osmivozové jednotky mají celkem 475 míst k sezení, do vlaku se vejde až 1100 cestujících. Jezdit budou na trasách Paříž – Nevers, Paříž – Tours a Paříž – Bourges – Montluçon.

Jednotky Omneo Premium jsou určeny pro dálkovou dopravu pro rychlost až 200 kilometrů v hodině, tomu odpovídá i design interiéru.