V dlouhodobé čtenosti, kam se započítávají všichni, kdo si vybraný titul přečetli alespoň jednou za poslední dva týdny, se Deník umístil před Bleskem (bezmála 2,1 milionu čtenářů) a třetí skončila MF Dnes (skoro 1,5 milionu čtenářů).

Deník zároveň potvrdil i pozici jednoznačného lídra regionálního novinového trhu, když se stal nejčtenějším titulem ve 12 ze 13 krajů České republiky. Jen ve středních Čechách je na vrcholu čtenosti Blesk a Deník je za ním druhý.

V hlavním městě Praze pak Deník poprvé překročil hranici 100 tisíc čtenářů. Předskočil tak deník Právo a posunul se na pomyslnou pátou příčku pražského žebříčku čtenosti placených novin za MF Dnes, Blesk, Hospodářské a Lidové noviny. „Jsme rádi, že roste zájem čtenářů i o magazíny vkládané do Deníku, ať už jde o páteční TV Magazín nebo sobotní Víkend. Obě tyto přílohy zaznamenaly v posledním šetření Media projekt viditelný meziroční nárůst počtu čtenářů,“ dodal Gallo.

Také pro ostatní tituly vydavatelství Vltava Labe Media byly výsledky průzkumu příznivé. Výrazný meziroční nárůst čtenosti zaznamenal například titul o bydlení a bytové kultuře Dům a zahrada, hobby magazín Receptář, gastronomický titul Gurmet nebo oblíbený měsíčník National Geographic. Celkové výsledky čtenosti tak opět potvrdily silnou pozici vydavatelství VLM, které si díky kvalitnímu obsahu a široké nabídce žánrů a titulů získává věrné čtenáře napříč všemi cílovými skupinami.