Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Roste zájem mužů o službu stylistky. Za hodinu je obleče od hlavy k patě

Brno - Za patnáctiletou kariéru stylistky nalíčila Eva Vlachová pět set svatebních hostů, poslední roky se ale podílí spíše na přípravě svateb i jiných společenských akcí. Připravovala například Ples jako Brno. Teď se podílí na Svatebních proměnách. Tato akce se bude konat tuto sobotu v Nákupním centre Královo pole, kde návštěvníky obeznámí s přípravou svateb a také novými trendy.

11.3.2016 AKTUALIZOVÁNO 11.3.2016
SDÍLEJ:

Stylistka Eva Vlachová.Foto: Archiv Evy Vlachové

Úlohou Vlachové bude i to, aby se ženám, které proměnu podstoupí, šaty hodily. „Celkový styling budeme přizpůsobovat jejich výzoru, šaty vybereme podle typu postav," uvedla.

Podle zkušeností Vlachové toto budoucí nevěsty do úvahy ne vždy berou. „Když ženy přijdou na první zkoušku, často mají vybrané černé linky, umělé řasy a sytě rudé rty. Přitom jsou velice světlé a na takové líčení nejsou zvyklé. Když je na první zkoušce podle jejich představ, většina z nich se lekne," vysvětlila.

Přizpůsobit styling není potřeba jenom typu žen. Vlachová jako svatební koordinátorka v Carmen Amor také pracuje na tom, aby spolu ladila výzdoba, vzhled hostí a také jídlo. „Na hippie svatbě u lesa by například steaky působili zvláštně," řekla a dodala, že to nejsou jediné věci, které by měly být v souladu.

Podle stylistky řada hostů zapomíná, že by se měli stylu svatby přizpůsobit také. „Je to i úcta k ženichovi a nevěstě. Když lidem řeknou, jaký styl by jsi přáli, hosté by to měli respektovat," uvedla.

Práce stylistek ale není jenom o slavnostním líčení a účesech. Vlachová také pomáhá lidem vytvořit si pro ně vhodnou image. Často jde o manažery nebo o lidi, kteří ve své práci potřebují zapůsobit. „Za poslední roky hodně vzrostl zájem mužů o tuto službu. Pracovala jsem již s tři sta, co je dokonce o něco více než počet žen, které projevily zájem," řekla.

Svým klientům nejprve poradí, které barvy by mohli kombinovat, poté s nimi jde i nakoupit. „Za hodinu jsme schopni zákazníka obléct od hlavy po paty," uvedla.

Tato efektivita podle ní jedním z důvodů, proč lidé stylistu vyhledají. „Často se jedná o velice zaneprázdněné lidi, kteří takovou časovou úsporu uvítají," zakončila Vlachová.

LUCIA TUPÁ

Autor: Redakce

11.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Předvolební debata Deníku.
AKTUALIZOVÁNO
44

Euro, EET, islám i žákovské uniformy. Superdebata Deníku je v plném proudu

Po podepřeném mostě v Černé Hoře ve středu projela první auta.

V Černé Hoře frézují silnici. Řidiči budou místo objíždět i celý příští rok

AKTUALIZOVÁNO

VOLEBNÍ ONLINE: Chceme podporovat talentované žáky, řekl lídr KDU-ČSL Mihola

Jižní Morava – Jiří Mihola je lídr jihomoravské kandidátky KDU-ČSL pro volby do poslanecké sněmovny. Ve čtvrtek odpovídal na dotazy čtenářů na www.rovnost.cz.

Skokanům na kandidátkách pomáhají tituly a profese lékaře. Vzbuzují důvěru

Jižní Morava /INFOGRAFIKA/ - Zakroužkováním až čtyř jmen mohou voliči své favority z nižších příček kandidátek poslat do poslanecké sněmovny. Některým v minulosti pomohli i o deset příček.

NAŠI PRVŇÁČCI: představujeme školáky ze základní školy v Lipovci

Blanensko – Podívejte se na tablo novopečených prvňáčků ze základní školy v Lipovci. Prostřednictvím našeho seriálu Naši prvňáčci bude redakce představovat tabla jednotlivých prvních tříd základních škol. Rodiče a blízcí žáků každou středu najdou v tištěném vydání na straně 4 a na webu prvňáčky z regionu. Deník si tak mohou koupit na památku.

Dvanáct volebních lídrů ve dvanácti rozhovorech: čtěte Deník Rovnost

Jižní Morava - Existuje celkem dvanáct politických uskupení, které mají reálnou šanci dosáhnout na tříprocentní volební výsledek. Tedy kdyby letošní parlamentní volby byly jen na jihu Moravy. Alespoň to tvrdí poslední předvolební průzkum preferencí, které exkluzivně pro Deník připravila firma SANEP.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení