„Ve srovnání s předchozím rokem registrujeme nárůst v návštěvnosti o více než sto tisíc lidí. Nejsilnějšími měsíci byly tradičně ty letní, přičemž na špici se drží opět srpen. Letní měsíce tvoří více než třicet procent celkové návštěvnosti,“ uvedl ředitel Aqualandu Petr Pavlacký.
Lidé si loni poprvé užili část s atrakcemi pro děti, Tutti Frutti. Investici si žádala i technologie na recyklaci vody přinášející výrazné úspory.
A letos? Kromě vylepšování zázemí chce vedení areálu upravit některé tobogány a podle posledního vyjádření připravuje vznik zcela nového. Bez bližších podrobností jej označilo za unikátní, nemá dosud být v žádném aquaparku v Česku.
„Současně se odehrávají projektové přípravy nového hotelu a dostavby další části letního areálu,“ vzkázali správci atrakcí.
- Připomeňte si, jak vypadá atrakce Tutti Frutti
ZÁJEM O JÍDLO
- v Aqualandu roste zájem o zdravé stravování
- celkem se prodalo více než 70 tun hlavních jídel
- barmani vydali více než 230 tisíc drinků.
- Zájem byl i o dezerty, lidé jich koupili 111 tisíc
VIDĚLI JSTE? Dopady mrazů na MHD v Brně: o dvě hodiny dřív do práce nebo zahřívání výhybek