„Čísla nás velmi potěšila. I v dnešní převážně digitální době si papírový Deník přečte téměř 1,8 milionu lidí. Deník čelil v poslední době několika nechtěným výzvám, včetně vyšších cen distribuce. A další výzva nás čeká, pokud poslanci schválí bláznivý nápad vlády Petra Fialy –⁠ zvýšení DPH na noviny na 21 procent,“ uvedl šéfredaktor Deníku a Denik.cz Roman Gallo, když komentoval nejnovější zveřejněná data z reprezentativního průzkumu čtenosti Media projektu.

Ten loni zavedl novou metodiku, dle níž zahrnuje kromě posledního půlroku čtenost vždy za celých dvanáct měsíců.

V dlouhodobé čtenosti, kam se započítávají všichni, kdo si vybraný titul přečetli alespoň jednou za poslední dva týdny, se Deník umístil před Bleskem (mírně přes 1,7 milionu čtenářů). Třetí skončila MF Dnes (přes 1,34 milionu čtenářů).

Deník zároveň potvrdil i pozici jednoznačného lídra regionálního novinového trhu, když se stal nejčtenějším titulem v devíti ze třinácti krajů České republiky s dominantní silou na Moravě.

Také pro ostatní tituly vydavatelství Vltava Labe Media byly výsledky průzkumu příznivé. Data o čtenosti tak opět potvrdila silnou pozici vydavatelství VLM, které si díky kvalitnímu obsahu a široké nabídce žánrů a titulů získává věrné čtenáře napříč všemi cílovými skupinami.