Předchozí
1 z 6
Další

Na Blanensku jako promotér stojí například za černohorskou Pivní poutí, Blanenskou desítkou nebo Svatomartinským koštem na Skalním mlýně. Se společníkem Janem Musilem pak před pěti lety rozjeli hudební festival Morava Park Fest, na kterém vystupují přední čeští hudebníci. O dva roky později pak Boskofest na zámku v Boskovicích.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO

Nyní však Mokrý spustil zbrusu nový projekt Farmos.cz. Od farmářů a zemědělců z regionu dodává potraviny přímo až domácností. „S touto myšlenkou jsem si pohrával už delší dobu. Vše uspíšila pandemie koronaviru. Místo práce v agentuře jsem seděl doma. Neměli jsme žádné zakázky a všechny naše akce byly zrušené. Chtěl jsem tedy vymyslet něco jiného, co by i v tuto nelehkou dobu mělo smysl. Byly zavřené restaurace, hotely a zrušené farmářské trhy. Farmáři neměli odbyt. Připadlo mi to jako zajímavá výzva. Na jedné straně pomoct regionálním farmářům a výrobcům potravin a na druhé straně nabídnout zákazníkům na Blanensku novou službu on-line regionálního obchodu potravin s dopravou až domů,“ říká třiatřicetiletý muž, který žije v Rájci-Jestřebí.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO

Do projektu skočil podle svých slov po hlavě a během tří měsíců ho dokázal rozjet. Nyní dvakrát týdně se spolupracovníky rozváží například mléčné výrobky, sýry, maso, pstruhy, marmelády, vajíčka nebo pečivo od místních producentů.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO

„Nebylo to vůbec nic jednoduchého založit novou firmu v tak krátkém čase a s novou technologií provozu. Vybudovat e-shop, zajistit obchodně-skladovací prostory, pořídit chladící vozy. Nové výzvy mě lákají a motivují jít dál. Uspořádat třeba Boskofest je oproti rozběhnutí Farmosu s nadsázkou maličkost. V nové firmě dělám všechny práce, které jsou potřeba. Každý správný šéf by měl umět zaskočit na každé pozici a hlavně je to na začátku velice důležité pro nastavení správného fungování obchodu,“ dodává Mokrý.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO

Pro zázemí firmy získal bývalou prodejnu potravin v rodných Lažánkách, kterou boskovická Jednota prodávala. Zatím má prý velice pozitivní ohlasy i když se firma teprve rozjíždí a ještě není soběstačná. „Spousta lidí neví, že tu na Blanensku máme řadu farmářů a výrobců, kteří nabízejí opravdu výborné potraviny. Jsou o něco dražší ve srovnání se supermarkety, ale je to vyváženo jejich kvalitou, ruční prací a lepším přístupem k chovu zvířat a hospodařením s půdou. Mám za to, že jsou to potraviny s příběhem. Ve většině případů jde o rodinné farmy," popisuje.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO

Rád by se tak pokusil myšlení nakupujících alespoň trochu změnit a tím podpořit náš region. „Věřím, že zákazníky najdeme. Rád dělám věci, co mají z mého pohledu smysl. A toto je jedna z nich,“ dodává. V budoucnu by chtěl s tímto projektem expandovat i do ostatních regionů.

Pracovní záběr rodáka z blanenských Lažánek Tomáše Mokrého je opravdu velmi široký. Kromě reklamní agentury pořádá také na Blanensku festivaly a sportovní akce. Nyní rozjel nový projekt Farmos. Od farmářů z regionu rozváží jejich produkty přímo do domácnoZdroj: ARCHIV TOMÁŠE MOKRÉHO