Galerie: Test ojetiny - Škoda Fabia III

Pět let starou Fabii jsem prověřoval na silnicích ve středních Čechách Příď má typické rysy vozů Škoda U kol jsou jen krátké převisy Záď působí poněkud mohutně Opticky ji odlehčují odrazky Interiér je logicky uspořádaný Možná trošku šedivý Sedačky nemají chybu Dozadu si sednou lidé s výškou do 180 centimetrů Kufr je na poměry malých aut slušný Dokonce se pod dno vejde i plnohodnotná rezerva Manipulaci s víkem usnadňuje gumové madlo U podběhů jsou úložné prostory Platí to o obou stranách Převodovka má šest stupňů Parkovací brzda se ovládá klasicky pákou Přístrojový štít je analogový s palubním počítačem uprostřed Centrální displej má solidní velikost Ovládání klimatizace je bezproblémové Volant je multifunkční Pásy se dají nastavit i výškově Pod loketní opěrkou je spíše symbolický odkládací prostor Více věcí se dá dát do kapes ve dveřích Což platí také o těch zadních Motor se startuje tlačítkem USB jsem našel jeden Auto mělo dokonce vyhřívané sedačky Nápoje je kam odložit lze si připojit mobil při parkování využít kameru Zadní lampičky přežívají v této podobě ve Škodách hodně dlouho Přihrádka před spolujezdcem pojme i solidně velkou dámskou kabelku Anténa na střeše je prutová Pod kapotu by se slušelo dát těsnící materiál Patnáctipalcová kola přispívají k pohodlné jízdě Pod víčko nádrže pronikala špína LED denní svícení již působí trošku obstarožně Takto umístěné blinkry v zrcátkách mohou snadno přijít k úhoně