Galerie: Stavbaři odstřelili skálu v brněnské Žabovřeské ulici

Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Díky budovanému tramvajovému tunelu se silnice vedle trati rozšíří na čtyři pruhy a zanikne známé úzké hrdlo, které vede ke každodenním dlouhým dopravním zácpám. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II. Stavbaři provedli v pondělí 3. května první ostrý odstřel skály kvůli vybudování tramvajového tunelu, který je součástí stavby VMO Žabovřeská II.