Deník region
1/38 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Popis

Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.

Zdroj: Deník / Liba Mátlová

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Popis

Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.

Zdroj: Deník / Jiří Kopáč

Doporučujeme vám
Benešov – Janov – Tanger. Ahoj Maroko, vzhůru do Západní Sahary! Cestovatel Filip Vítek z Kunic na Blanensku má s výpravou z brněnského Expedičního klubu namířeno po západním pobřeží Afriky.

Dodávka v servisu, koupačka v moři. Cestovatel z Kunic projíždí Západní Saharou

Útočník florbalového Atlasu Lukáš Kučera přispěl k jednoznačnému vítězství v Letohradu 9:3 hattrickem a dvěma asistencemi a táhne Blansko za vysněným postupem do Národní ligy.

Sto bodů a dvoustý gól týmu. Kanonýr Kučera zdolal dvě mety v jednom zápase

První ředitel a zakladatel jedovnické školy slaví životní jubileum. Láskou k hudbě

První ředitel a zakladatel jedovnické školy slaví životní jubileum

Křižovatka na silnici I/43 poblíž Sebranic je ve statistikách na druhém místě nehodovosti na Blanensku. Má ji nahradit kruhový objezd.

Méně nehod na nebezpečné křižovatce u Sebranic: letos postaví kruhový objezd

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Slovenská strela se z Přerovských strojíren vrátila po kolejích 19. června 2020 do hranických dílen společnosti Českomoravská železniční opravna v novém višňově červeném kabátě a se starozlatou korunkou na střeše.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.
Unikátní motorový vůz M 290.0 označovaný též podle spoje, na němž jezdil, také jako „Slovenská strela“, prochází generální rekonstrukcí v hranických dílnách společnosti Českomoravská železniční opravna.