Galerie: Peklo jménem D1

Letos na podzim bude hotová kompletní modernizace D1 od Prahy do Brna Úsek "déjedničky" u Jažlovic před Prahou patří k nejnebezpečnějším. Za uplynulé dva roky se zde stalo 221 nehod D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice Na 95. kilometru dálnice D1 mezi Větrným Jeníkovem a Humpolcem vznikl takzvaný ekodukt neboli nadchod pro zvěř Letos na podzim bude hotová kompletní modernizace D1 od Prahy do Brna D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice Most Vysočina u Velkého Meziříčí je nejvyšší mostní stavbou na trase D1 Zatím nejnovějším úsekem na dálnici D1 je spojnice Přerova s Lipníkem nad Bečvou Letos na podzim bude hotová kompletní modernizace D1 od Prahy do Brna Dne 2. května 1939 se řidiči dočkali. Stavba české dálnice byla zahájena. Nápis "Dálnice - národní cesta" vyjadřuje vědomí hospodářské a technické síly českého národa i při ztrátě samostatnosti Letos skončí kompletní modernizace dálnice D1 mezi Prahou a Brnem. Na snímku je rozestavěný úsek u Speřic na Pelhřimovsku Právě tady začínala 8. září 1967 slavnostně výstavba první dálnice u nás. Na nultý kilometrovník poklepávali tehdejší ministr dopravy Alois Indra či ministr vnitra Josef Kudrna Dne 8. září 1967 byla výstavba dálnice v Československu obnovena Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor Výstavba ubytovacího tábora pro dělníky na stavbě dálnice u Lokte. Stavební firmy připravily ubytování pro 600 dělníků potřebných i přes masivní nasazení techniky na pětikilometrový úsek dálnice Jeden z nejnebezpečnějších úseků, kde se stává řada nehod, je u Velkého Meziříčí na Vysočině Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1 Historické snímky ze stavby dálnice D1