Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Zdroj: Spolok Výhrevne Vrútky
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Vašíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka
Z brněnských Maloměřic vyrazilo do Adamova na Blanensku několik historických lokomotiv. Dvě parní, jedna motorová a jedna elektrická, která jela ve vleku. Mašiny železničáři použili při zátěžové zkoušce dvou nových mostů právě u Adamova
Zdroj: se souhlasem Martina Bezdíčka