Galerie: Scout byl nejoblíbenějším modelem Indianu, bojoval i o rychlostní rekordy

Scout patřil k nejúspěšnějším a zároveň nejoblíbenějším motocyklům značky Indian. Vyráběl se bezmála třicet let. Indian Scout z roku 1929 ve ZweiRadMuseu NSU. Indian Sport Scout. Scout patřil k nejúspěšnějším a zároveň nejoblíbenějším motocyklům značky Indian. Vyráběl se bezmála třicet let. Indian Scout z roku 1923. Iindian Scout model 101 z roku 1929. Indian Scout 101 z roku 1930. Indian Sport Scout z roku 1934. Propagační leták na motocykl Indian Scout Pony. Indian Scout vyrobený v roce 2015. Vojenský Indian Scout 741. Burt Munro, motocyklový závodník a držitel světových rychlostních rekordů. Replika Munroova rekordního Indiana z roku 1962. George Mallory Hendee, spoluzakladatel Indian Motocycle Manufacturing Company, na snímku z roku 1904. Oscar Karl Hedstrom, spoluzakladatel Indian Motocycle Manufacturing Company, na snímku z roku 1901. Motocykl Indian Scout 600. Indian 249 Super Scout. Indian Scout 600 z roku 1927. Vojenský Indian Scout 741-B z roku 1942. Indian Scout Model G-20 na dobovém snímku. Indian Scout na snímku z roku 1930 v Austrálii. Řez Munroovým rekordním Indianem Scout Special zn roku 1920. Motor motocyklu Indian Scout 101 z roku 1930.