Deník region
2/10 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Popis

Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek

Zdroj: Ford Otosan

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Popis

Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie

Zdroj: Ford Otosan

Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Popis

Tento díl samozřejmě netřeba představovat

Zdroj: Ford Otosan

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Popis

Na linku se neustále dovážejí potřebné díly

Zdroj: Ford Otosan

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Popis

Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují

Zdroj: Ford Otosan

Zde se veze baterie do elektrického transitu
Popis

Zde se veze baterie do elektrického transitu

Zdroj: Ford Otosan

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Popis

A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku

Zdroj: Ford Otosan

Výstupní kontrola je pečlivá
Popis

Výstupní kontrola je pečlivá

Zdroj: Ford Otosan

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace
Popis

Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace

Zdroj: Ford Otosan

Doporučujeme vám
Sněženkové údolí.

Tipy na víkend na Blanensku: Putování za sněženkou a slavnosti jara

Zpěvák Dalibor Janda

Zpěvák Dalibor Janda oslavil 70 let. Jeho otec pochází z Blanenska

Deset a půl tisíce kilometrů za volantem dodávky. Z Kunic na Blanensku až do Ghany na západním pobřeží Afriky. Lektor a cestovatel Filip Vítek (na snímku čtvrtý zleva) se dvěma výpravami brněnského Expedičního klubu má za sebou další cestu.
Přehrát video

VIDEO: V Africe předal dopisy od školáků z Benešova. A už plánuje další výpravu

Na jarní tah obojživelníků upozorňují v Josefovském údolí motoristy také nasprejované symboly na vozovce.
Přehrát video

Žáby v krasu chrání před auty bariéry. Hnízdiště sokolů u Býčí skály pásky

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Továrna v Koaceli je gigantem, který ročně vyrobí skoro půl miliónu dodávek
Začíná se jako vždy lisování dílů karosérie
Tento díl samozřejmě netřeba představovat
Na linku se neustále dovážejí potřebné díly
Na jednotlivých pracovištích se prázdná místa postupně zaplňují
Zde se veze baterie do elektrického transitu
A zde už se usazuje na patřičné místo do podvozku
Výstupní kontrola je pečlivá
Tyto Transity Custom již příští rok vystřídá nová generace