klientský poradce / klientská poradkyně
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplň práce: péče a servis stávajících klientů s možností rozvoje nových obchodních vztahů, konzultace a výběr vhodných produktů dle potřeb klientů, vedení obchodních jednání na pobočce popř. i u klietnů, evidence a vyřizování požadavků zákazníků a dalších obchodních i administrativních aktivit. Očekáváme: min.SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), výborná znalost českého jazyka podmínkou (případně slovenského jazyka), příjemný hlasový projev a vystupování, praxe výhodou (nikoliv podmínkou), energická, ale i empatická osobnost, schopná zvládat stresové situace, chuť učit se novým věcem a schopnost týmové spolupráce, pečlivost, orientace na klienta, flexibilita, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, zodpovědnost a loajalita vůči firmě. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti v nově zrekonstruované pobočce, zaměstnanecký pracovní poměr, odpovídající mzdové ohodnocení - základní mzda + odměny, nadstandardní zaměstnanecké výhody, příjemné pracovní prostředí i kolektiv, rozvojový systém zaškolení a následného vzdělávání, pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou. Zaměstnanecké výhody: Služební tel., notebook, příspěvky na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče, benefitní programy. Kontakt možný osobně na adrese Rožmitálova 18, 678 01 Blansko, telefonicky v čase 8.00-17.00 hod na č. 733625292 - p. Miroslav Žáček nebo na e-mail. adrese: mzacek@koop.cz
25 000 Kč
Detail nabízené práce