Ten nápad se vlastně zrodil zcela přirozeně. „Byli jsme na dovolené a všimli si, že někteří lidé tvoří třeba z reklamních bannerů. Ty se ale trhají, tak jsme přemýšleli, čím je nahradit. Nakonec nás napadlo využít plachty kamionů a šli jsme do toho. Není to ale žádná novinka, už naše babičky je používaly. Vyráběly z nich třeba tašky na nákup. Je to perfektní materiál. Kromě toho, že se neroztrhne, tak ani nepromokne," vypočítává Kábrt přednosti.

Vzápětí se zápalem vykládá, že nejvíce pyšný je na kusy, které vytvořili hned ze začátku svého podnikání. „První tašky jsme vlastně udělali jen pro sebe a mám z nich největší radost. I každá další ale má něco do sebe a je originálem," připomene zásadu, podle které oba muži nevyrobí ani jeden produkt s dvakrát stejným motivem. „Proto máme v názvu Mustaches dovětek, že nabízíme tašky s příběhem. Každý kamion píše ten svůj – brázdí hory, lemuje pobřeží moří a jeho plachta toho může mnoho říct," doplňuje tajemně.

Kábrt s Lernbecherem vyvážejí své výrobky do Brna a Prahy, ale tím jejich plány nekončí. „Chtěli bychom zamířit také na anglický trh. Máme tam kamaráda, kterému jsme už poslaly nějaké vzorky, aby zjistil odezvu lidí. Kromě toho teď naše tašky putovaly i do Německa, kde si je vyžádaly větší firmy," přibližuje nadšeně.

Před několika dny si navíc muži postavili stánek na známém festivalu Colours of Ostrava, kde rovněž zaznamenali velmi slušný ohlas návštěvníků.

Nejlevnější tašky prodává kreativní dvojice od necelých třináct set korun. Kromě nich si ale zákazníci mohou vybrat z bohaté nabídky batohů, peněženek nebo pouzder. Všechny výrobky jsou recyklovatelné. „Třeba právě peněženky nabízíme levněji, aby si lidé prvně mohli vyzkoušet, jestli se jim naše práce osvědčí. Pak se mohou rozhodnout pro koupi dražších předmětů," vysvětluje filozofii podnikání.

DAVID BALÁŠ