Galerie: Mistři volantu řádili v kunštátské pískovně. Na terénních náklaďácích

Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun. Ve startovní listině převládaly Tatry 813 a 815, ale k vidění byly i mercedesy, iveca, liazky, avie, dokonce i Praga VS3. Ať mladík, či veterán, všichni museli z bláta do louže i naopak, z prudké strže dolů i nahoru, do písečných dun.